Saját bloglista

2011. december 25., vasárnap

Merry Christmas!! :)

Azaz először is kicsit megkésve talán de annál nagyobb szeretettel szeretnék békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánni minden kedves olvasómnak!!! :))

A hetem kicsit másképp telt a szokásosnál mivel a host szülők majdnem minden nap itthon voltak. Hétfőn csak délelőtt voltam a gyerekekkel mert a szülők elmentek a kórházba mivel a gyerekeknek új kis unokatestvérük született :) Aztán azt mondták, hogy még mennek bevásárolni is mivel még kell venniük pár ajándékot (jelentem már ekkor is majd egy szoba tele volt karácsonyi ajándékokkal :D) de aztán mégsem mentek el aznap. Szóval igazán tervezni nagyon nem tudtam semmit ezen a héten mivel minden csak az utolsó pillanatban mondták meg hogy mi hogyan lesz pfff. De mindegy valahogy így is kibírtam ezt a hetet hehe. Kedden nem kellett dolgoznom egész nap de így is besegítettem nekik valamennyire délután. Így délelőtt Susann eljött értem és kicsit elmentünk vásárolni. :) Szerdán a host anyuka felkerekedett és elment még megvenni az utolsó ajándékokat szóval én voltam a gyerekekkel délutánig. Csütörtökön szintén itthon volt a host anyukám de megsütöttük a karácsonyi sütikéket meg ki is díszítettük. Aztán pénteken meg megígérték, hogy csinálnak nekem karácsonyi vacsit mivel szombaton már ők mennek el... Ez össze is jött de kicsit később mivel elmentek még előtte bevásárolni a vacsorához aztán kb. 3 órába telt nekik míg megjárták a bevásárlóközpontot oda-vissza ami egyébként olyan 10 perces út tőlünk :D Egyszerűen őrület, hogy mekkora dugó volt...hát de hiába mindenki az utolsó pillanatban akart még bevásárolni :D De aztán megvolt minden a vacsora is meg az ajándékozás is :)) Én őszintén kicsit meglepődtem az ajándékaim láttán mivel nem gondoltam, hogy ekkora nagy ajándékozgatásokat csinálnak... Persze nagyon örültem mindennek!!! Nagyon aranyos volt tőlük :)) Még az este miután a gyerekek lefeküdtek segítettem nekik kicsit a pakolásban aztán szombaton reggel el is mentek. A host apuka családjánál fogják tölteni az ünnepeket. Szóval megint maradtam egyedül a házban de nem sokáig hehe mivel estére vacsora vendégeket vártam :D

Előtte viszont megvolt a Karácsonyom a családommal is Skype-on. Ők vacsoráztak én meg ebédeltem :) de legalább így is együtt voltunk :)) Ez után kicsit elrakodtam a házban aztán a lányok olyan 6 körül kezdtek is érkezni. Összesen 6-an voltunk ebből 4 német lány :D meg Susann barátja aki épp aznap érkezett Németországból :) Mindenki hozott valami hozzávalót a vacsorához aztán hozzá is fogtunk a főzéshez... Igazából az elején kicsit tartottam tőle, hogy majd nagy lesz a rumli mert az összes csaj egyszerre sürgölődött, forgolódott a kis konyhánkban :D Persze a végén segítettek mindennel elrakodni és eltakarítani :) Nagyon jó kis este volt!! Örülök neki, hogy eljöttek és együtt tölthettük a Szentestét :))

Jöjjön is akkor pár kép:


Szép hetet kívánok mindenkinek!!!

Millió puszi,

Lilla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése