Saját bloglista

2011. december 17., szombat

Boston

A hetemről nem lehet semmi érdekesen elmondani azt hiszem...mivel csak hétfőn jött haza a host családom így 3 napot dolgoztam a héten. Ja meg még péntek délelőtt is egy pár órát mivel a host anyuka elment a nagyobbikkal a suliba (tudjátok havi egyszer a szülőknek is be kell segíteni vagy mi...) aztán én meg addig itthon maradtam a kisebbikkel. Ez után meg csak elmentem Princetonba pár dolgot venni meg még megbeszéltük a csajokkal pontosan, hogy hogyan is lesz akkor a hétvége Bostonban és korán le is feküdtem.
Másnap azaz szombaton már hajnal 4-kor keltem. Elkészülődtem aztán mentem is Anikóért, Susann pedig jött ide hozzám mert én mentem kocsival az állomásra. A vonatunk 6-kor indult New Yorkba onnan pediga buszunk 7:50-kor Bostonba. Szerencsére sikeresen megtaláltuk a buszmegállót és időben el is indultunk. A buszra egy panaszom sem lehet tényleg árban is megfelelt a távolsághoz mérve, kényelmes is volt meg még ingyenes Wi-Fi is volt rajta. Olyan fáradtak voltunk, hogy szinte az egész oda felé utat végig aludtuk szóval nem is tűnt olyan hosszúnak így az a 4 órás út. Kb. délre meg is érkeztünk Bostonba. Aztán elő a sok papírokkal, feljegyzésekkel stb...hova is mehetnénk először. Igazából nem nagyon szerveztük meg ezt az utat...úgy voltunk vele, hogy majd amit találunk meg ami jön azt nézzük meg. Szóval ez ilyen spontán utazás volt :) De azt azért el kell mondanom, hogy én voltam a fő szervező így is mivel én találtam a hostelünket is meg én írtam le a listát, hogy mik a főbb látnivalók Bostonban. Szóval csak elkezdtünk sétálni a belváros felé. Az egyik hatalmas üzlet előtt karácsonyi vásár volt ahova bementünk, meg megálltunk egy kép erejéig a Mikulás bácsinál is :D Aztán sétáltunk további fel a Boston commonhoz ami ilyen nagy park meg megnéztünk mindent a közelben mint a Public garden, Beacon Hill... Ezek után azt hiszem kimentünk a kikötőhöz de sajnos decemberben már nem lehet menni semmi ilyen hajóútra szóval csak körbenéztünk ott is és úgy döntöttünk, hogy bemegyünk a New England Aquariumba. Több mint 1 órát ott is biztos eltöltöttünk és amikor már kijöttünk be is sötétedett. Vacsorára pedig elmentünk a Chinatownba. Ez után még megálltunk egy kis desszertért is :D és lassan elindultunk a hostelünköz. Hát egy pár embert meg kellett kérdeznünk az utcán míg odataláltunk de azt kell, hogy mondjam eddig csak pozitív élményeim vannak az amerikaiak segítőkészségével. Nagyon kedvesek voltak és az egyik csaj még el is kísért minket pár háztömbnyire. Nem is tudom már olyan 8 vagy 9-re meg is érkeztünk, becsekkoltunk a portán aztán irány is az ágy. A hostellel kapcsolatban pedig annyit, hogy nem az egyik legjobb szállás ahol eddig voltam de egy éjjelr
e ez is megtette. Másnap reggel 7 felé keltünk aztán lementünk reggelizni ami legalább jó volt :) Elég nagy volt a választék meg még ha fizettél plusz 1 dolcsit annyi kaját vihettél el magaddal amennyit csak akartál. Szóval hát mi pakoltunk is magunknak pár dolgot délutánra.
Vasárnapra főleg a Harvard egyetemet terveztük megnézni. Metróval elmentünk Cambridgebe. Hát itt már tényleg úgy éreztem magam mintha megint Angliában lennék :) Bostonban is van pár hely ami szerintem eléggé "Britt stílusú" de hát Cambridge... Sajnos az egyetem területére nem tudtunk bemenni de megnéztünk azt hiszem itt is minden főbb látványosságot. Mire visszamentünk Bostonba már nagyon fáradtak voltunk hehe meg már időnk sem volt sok...úgyhogy úgy döntöttünk, hogy felugrunk csak ilyen városnéző buszra és így könnyebben megnézhetjük a helyeket ahova nem jutottunk el. Nekem nagyon tetszett mivel tényleg 1 óra alatt körbejártuk egész Boston belvárosát. A buszsofőr minden helynek elmesélte a történetét, mikor épült stb. :) Ebédelni pedig megint Chinatownba mentünk (de legalább nem megint amcsi gyorskaja :D). Olyan 2 után meg indultuk is az állomásra aztán a buszunk meg 3-kor pontosan el is indult visszaNew Yorkba. A hazafelé út kicsit hosszabbnak tűnt...főleg amikor New Yorkba értünk ott volt a legnagyobb dugó a belvárosban. De szerencsére elértük a vonatunkat is és kb. 9 után értünk haza. Nagyon szuper hétvége volt :) de egyben fárasztó is!!

Most pedig jöjjön pár kép:


Sok puszi,

Lilla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése