Saját bloglista

2011. december 17., szombat

4. hónap az Egyesült Államokban :)

El sem hiszem, hogy már December van!! Lassan itt a Karácsony is...hogy néha milyen gyorsan repül az idő! Főleg nekem itt mivel állandó pörgés van :D A hétköznapjaim kb. úgy néznek ki, hogy dolgozom olyan 6-ig aztán irány a konditerem olyan 1-2 órára aztán haza jövök és már nincs erőm nagyon semmihez. Az utóbbi pár hétben kipróbáltam a Zumbát is és imádoom :)) A sulim már befejeződött szóval lassan majd a tavaszi szemeszterre is be fog kellenem jelentkezni... A hétvégéimen pedig általában a barátnőimmel vagyok. A múlt hét pénteken megcsináltam a nagy karácsonyi bevásárlásom...elég is volt hehe pfff. Aztán estefelé pedig átjött Eliana (remlem még emlékeztek rá :D) ugyanis vele már több mint 1 hónapja nem találkoztam :S Szegénykém el volt tűnve mindenki elől mivel annyira honvágya volt meg ez az idő sem olyan amihez ő hozzá van szokva Kolumbiában (pedig ez még nem is olyan kemény tél :/ ). Szóval valahogy rászedtem őt, hogy már jöjjön el hozzám legalább egy kicsit beszélgetni... Aztán olyan jól és hosszasan el is beszélgettünk és ő is rájött, hogy annak semmi értelme ha eltünik az emberek elől mert inkább le kell foglalnia magát és jönni-menni aztán nem fog annyit azon gondolkodni, hogy mi is van otthon meg minden. Hát igen sokszor nehéz ez a távolság meg az időeltérés, hogy nem lehetsz otthon a családoddal de sokat segít az, hogy meg tudod beszélni ezeket a többi csajjal akik ugyanebben a helyzetben vannak és ez sokszor nagy támaszt jelent :) Nah de visszatérve a péntek estére...később megérkezett Susann is és elkezdtük nézni a Bazi nagy Görög lagzi című filmet. Hogy mi mennyit röhögtünk rajta...már nagyon régen láttam ezt a filmet és szerintem a poénok még jobbak angolul :D Másnap azaz szombaton kicsit később keltem aztán meg voltunk beszélve a csajokkal, hogy együtt ebédelünk és utána elmegyünk moziba. A végén csak Susann meg én maradtunk mivel a többiek az utolsó pillanatban visszamondták. De nem baj így is nagyon jól elvoltunk :) Ebéd után Susann megkért, hogy nem e mennék el vele a szerelőhöz mivel csak át kellene nézetnie a kocsiját. Szóval ott ültünk a várakozóban kb. 1 órát de ez alatt is jól elbeszélgettünk. Ez után bementünk egy kicsit Princetonba megnézni a karácsonyi díszítéseket meg csak sétálgattunk a főtérnél :) Majd elindultunk a moziba...az első helyen képzeljétek teltház volt és már az összes jegy el volt adva. Aztán rohanás egy másik helyre ahol már végre bejutottunk. A New Year´s Eve (Szilveszter) című filmet néztük meg. Aznap volt a premier szóval azért volt ilyen nagy az őrület. A film nagyon szuper volt és főleg, hogy mi is a Times Squarre készülünk Szilveszterkor ezért most talán még jobban várom :D Megintcsak olyan 10 után kerültem haza. Vasárnap a késői kelés után a szokásos egy kis Skype a családdal és rohantam is a konditerembe ahol is megbeszéltük Susannal, hogy kicsit elmegyünk úszni meg szaunázni. Jajj nagyon jó volt kicsi kikapcsolódni :)) Ez után hazajöttem és együtt vacsoráztam a host családommal meg elbeszélgettünk egy kicsit mivel hétközben szinte alig van időnk rá mert mindenki csak jön-megy hehe...

Szép hétvégét nektek!!
Millió puszi!

Lilla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése