Saját bloglista

2011. december 25., vasárnap

Az ünnepekre hangolódva...

Már nagyjában megy a sürgés forgás itt az ünnepekre- az egész ház feldíszítése, őrült vásárlás, és még sok más...de valahogy nekem úgy igazából nincs meg ez az ünnepi hangulatom... Lehet azért is mert az idő sokszor olyan mintha tavasz lenne meg hát persze az idén távol töltöm az ünnepeket a családomtól :(

De azért a múlt vasárnap kicsit én is átéreztem az ünnepi hangulatot nah :D Reggel felkerekedtünk Susannal New Yorkba. Nagyon szuper napot töltöttünk el ott megintcsak :) Imádom ezt a Cityt!!! Egyszerűen annyira egy őrült város, hogy az már jó :D

Először elmentünk megnézni a Flatiron Buildinget aztán meg elsétáltunk a Bryant Parkba ahol is korcsolyázni szerettünk volna de mivel kicsit későn mentünk oda hatalmas volt a sor és kivételesen aznap nagyooon hideg volt szóval nem akartunk ott sorban állni és fagyoskodni. Úgyhogy úgy döntöttünk inkább elmegyünk egyet ebédelni. (De nem kell aggódni a korcsolyázás is be lesz pótolva majd valamikor Januárban ;) ) A host anyuka ajánlott nekem egy jó kis éttermet, hogy nézzünk be. Sajnos az éppen nem volt nyitva de az utca másik oldalán találtunk egy nagyon jó kis francia kajázót. Jajj, annyira örültünk, hogy már valami rendes kaját ehettünk és nem csak a hamburger meg más gyorskaják...pfff Végre ettem rendes levest is nem csak a konzervből :D Ez után elmentünk SoHo-ba ami New York egyik városrésze és tele van üzletekkel. Susann vett magának egy márkás tasit amire majd azt hiszem én is spórolni fogok mivel nagyon tetszik nekem is! :) Aztán onnan elmentünk a 5th Avenue-ra ahol végigsétálva megcsodáltuk a karácsonyi díszítéseket. Közben be-betértünk pár üzletbe meg az estére már igazán be kellett szereznem egy sapkát mivel amint már említettem kivételesen nagyon hideg volt aznap. Sajnos rendes kesztyűt azt nem találtam mivel a többségben csak olyanok voltak ahol az ujjaim kint vannak :D Erre a host anyuka azt mondta, hogy ez azért van mert mindenki állandóan smsezik és ez praktikus (LOL Amerika :D) De visszatérve... aztán elmentünk megnézni a nagy karácsonyfát a Rockefeller Centernél. Hát ez valami gyönyörű volt!! :)) Azonnal a Reszkessetek betörők második része jutott az eszembe :D Annyira jó érzés, hogy pár évvel ezelőtt még csak a tv-ben néztem ezeket a helyeket most meg ott voltam én is élőben :)

A Rockefeller Centernél csináltunk pár képet meg körbesétáltunk aztán észre sem vettük, hogy milyen gyorsan szalad az idő úgyhogy siettünk is az állomásra és olyan 10 felé értünk csak megint haza.


Puszi,

Lilla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése