Saját bloglista

2011. december 17., szombat

Hálaadás

Hát igen....nyugodtan meg lehet mondani, hogy trehány vagyok a blogírásban :( Ha volna is időm rá akkor is inkább mást csinálok. És így meg már kicsit nehéz is visszaemlékezni, hogy mi is történt hetekkel ezelőtt...néha kellene jegyzetelnem már igazán :D
De azért megpróbálom leírni nektek nagyjából, hogy mi van/volt velem mostanság. Szóval a Hálaadás hetem- anyuka ugyebár elég későn mondta meg, hogy a Hálaadás hetem szabad lesz mivel ők mennek a szüleihez 1 egész hétre. Úgyhogy sokat nem tudtam betervezni arra a hétre igazából. Hétfőn úgy volt, hogy csak besegítek nekik bepakolni a kocsiba meg minden...aztán az lett belőle, hogy végülis egész nap dolgoztam a szokásosan. A host apa elment dolgozni, a host anyám pedig vásárolgatni. Este pedig csak segítettem a gyerekek ruháit meg játékait bepakolni. Kedden meg olyan délelőtt 10 körül végre el is mentek. Először azt sem tudtam, hogy mihez kezdjek örömömben, hogy enyém az egész háááááz :D hehe. Mert itt ugyebár ez az Au Pairek egyik legnagyobb öröme ha kicsit egyedül lehet gyerekek nélkül csendben és nyugalomban :D Nah de nem kell semmi rosszra gondolni nem forgattam fel a házat vagy csináltam házi bulit minden este hehe. Kedden azt hiszem még elmentem bevásárolni kicsit aztán meg elrakodtam a gyerekek játékaival mert már nem bírtam elnézni, hogy szanaszét vannak dobálva. Aztán meg csak elmentem a konditerembe és este nyugalomban filmeztem magamnak. Másnap olyan jó volt későn kelni :)) Aztán aznap szerintem csak a Skypen ültem és beszéltem a családommal meg a barátaimmal. Este pedig mentem ki a csajokkal kicsit bulizni aztán Susann meg itt is aludt nálam. Csütörtökön azaz Hálaadás napján persze megint csak későn keltünk aztán elmentünk Susannal bevásárolni az esti főzéshez. Paprikás csirkét csináltam uborka salátával :)) Nem mondom, hogy olyan jó lett mint ahogy a drága anyukám szokja otthon csinálni :* de azért finom volt! Susann pedig desszertnek csoki habot csinált meg gránátalmát ettünk hozzá :) Aztán később átjött Anikó is kicsit...szórakoztunk az Xbox-al :D (ugráltunk a Tv előtt meg autóztunk mint a gyerekek LOL) és olyan 11 felé meg kipattant a fejünkből, hogy hát éjféltől kezdődik a nagy Black Friday-es vásárlási őrület. Hát és mi is mit csináltunk??? Beültünk a kocsiba és irány a bevásárló központ :D Csak látni akartuk, hogy igazából milyen is ez mivel már annyit hallottunk otthon róla a Tv-ben meg minden. Emberek hosszú sora állt mindenhol....aztán amint éjfélt ütött az óra szépen lassan engedték be őket. Mi pedig persze csak úgy sunyisan beépültünk a tömegbe a csajokkal :D A végén aztán nem vettünk semmit mert akkora sorok álltak a kasszáknál is, hogy nem értem meg kivárni azokkal a kis dolgokkal amiket mi akartunk venni. Ennek ellenére pénteken is megpróbálkoztunk a vásárlással Susannel. Én mondjuk nem vettem aznap sem semmit mivel nekem túl sok volt ez az egész őrület... este meg úgy hullottunk az ágyba szó szerint! Szombaton Susann elment kicsit haza én meg úgy döntöttem, hogy kitakarítom a házat. Mit mondjak eléggé fárasztó volt 3 szintet kitakarítani...de hát szerencsére nem kell mindig ezt csinálnom hehe. Este pedig Susann megint visszajött és megvacsiztunk aztán mentünk ki Princetonba. Vasárnap meg megint késői kelés aztán csak Skype meg még elrakodtam egy pár dologgal és hűségesen vártam a host családomat.... Nah persze várhattam én....már aggódtam értük, hogy hol vannak és küldtem sms-t a host anyukának...semmi...aztán a host apukának is és erre visszaír nekem, hogy jajj bocsika nem mondtuk? Mi csak hétfőn megyünk haza. Naah pff...mondom köszi, hogy csak ilyenkor szóltok. Aztán hétfőn délután jöttek csak haza. Segítettem nekik kipakolni kicsit meg a gyerekekre vigyáztam egy pár óráig aztán ennyi volt a napom...
Szóval ahogy láthatjátok egy egyszerű, egyedüli hét is úgy el tud menni ilyen apró dolgokkal, hogy észre sem vesszük.

Puszi,

Lilla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése