Saját bloglista

2011. szeptember 23., péntek

Long Beach Island

Sziasztok! :)

Azért ezt a címet adtam a bejegyzésemnek mivel ez volt a legérdekesebb ami történt velem pontosabban a múlt hétvégén :) Szóval kezdeném is... még pénteken elhatároztuk a csajokkal, hogy ki szeretnénk használni az utolsó "nyári" hétvégénket ebben az évben itt Amerikában és lemenni a tengerparthoz. Nah igen ám szóval úgy volt, hogy még legalább 25-30 foknak kellett volna lennie szombaton. De hát ez persze aztán nem így volt... :D Eliana host családjának van egy kis tengerparti háza Long Beach Islanden úgyhogy szombaton reggel 8-kor felkerekedtünk Elianával, Paolával (másik kolumbiai) és Susannel (német) és irány a tengerpart. Az út kb. másfél óra volt. A reggeli fáradtság után ahogy megérkeztünk és kiszálltunk a kocsiból fel is ébredtünk a nagy hidegtől meg széltől...szóval fürdőzés elfelejtve :S De se baj ez nem szegte a kedvünket :) Bementünk kicsit a tengerparti házba ami nekem nagyon tetszett. :) Olyan kis hangulatos nyaralóház - két szintes, 4 nagy hálószobával, konyha, Tv szoba és még net is vaan :)) ,szóval minden ami kell :D Lepakoltunk aztán irány a part....ami csak pár perc sétára volt a háztól. A hideg ellenére azért persze belemártóztunk a tengerbe de csak a lábunkkal. Olyanok voltunk mint a kislányok vártunk a hullámokra meg kagylókat gyűjtögettünk :D Aztán mikor már mindegyikünk nagyon fázott visszamentünk a házba. Kicsit elbeszélgettünk utána pedig beültünk egy helyre a városba megebédelni. Olyan 4 óra körül meg aztán elindultunk hazafelé. Biztos vagyok benne, hogy jövő nyáron egy párszor el fogunk menni erre a helyre még!! :)

Szombaton este pedig megint egy házi buliba mentünk. Tudom, tudom most mindenki, hogy már meeeegint??!! :D Mostanában elég sűrűn tartottak itt ilyen bulikat mivel elkezdődött az egyetem, nyárzáró bulik stb...szóval egyébként nincs ám minden hétvégén ilyen :D Meg amúgyis ki kell használni minden alkalmat míg itt vagyok :)) Mellesleg ez sokkal jobban sikerült mint a múltkori! :)

A hétköznapom a szokásosan telt. Azon kívül, hogy szerdán már én vittem suliba Aldent :) de minden jól ment! Még csak pár órát van ott, hogy szokja a környezetet meg mindent aztán lehet több nap is fog járni ha nagyon tetszik majd neki. Eddig azt mondja, hogy I love school :D azaz Imádom a sulit!!! Ilyet sem hallani sűrűn a gyerekektől hehe még a szülők is meg vannak lepődve rajta mert arra számítottak, hogy majd jönnek a nagy sírások, kiborulások hogy nem akarok suliba menni, meg anyu ne hagyj itt stb....de szerencsére kellemesen csalódtunk eddig. :)
Kedden esténként mindig egy kisebb Au Pair találkozónk van a lányokkal Princetonba egy kávézóba szóval most is mentem :) Eddig úgy néz ki, hogy összetartó kis Au Pair csoport vagyunk és remélem ez így is fog maradni!
Csütörtökön este pedig végre eljutottunk a moziba is. Én szedtem fel Elianát és Lisat (német) kocsival de kicsit késésben voltunk mivel Eli későn végzett. Szóval gyorsan, gyorsan siettünk és persze a nagy sietésben mit csinálok??!!... hát bezárom a kocsiba a kulcsaim lol :D Aztán mondtam a csajoknak, hogy mindegy csak menjünk már a moziba mert tényleg le fogjuk késni és majd írok a host apámnak. Az I don´t know how she does it című filmet néztük meg aminek a főszereplője Sarah Jessica Parker :) (nem tudom, hogy otthon van e már ez a film de a címe kb. ez lesz szerintem- Nem tudom, hogy csinálja). Nekem mondjuk tetszett! :) Szóval visszatérve a kocsira közben írtam a host apámnak sms-t, hogy az egyik barátnőm Sandra haza visz engem a pótkulcsért csak hagyják nyitva nekem a bejárati ajtót. Nah persze...jöttem haza aztán kopogok a hátsó ajtón, a bejáratin semmi...hmmm A host szüleim meg ülnek a Tv előtt úgyhogy nem volt más választásom bekopogtam az abalakon :D Nah hát azokat az arcokat kellett volna látni :D ráadásul állítólag épp valami rémísztő dolgot néztek a Tv-ben. A host apám jött kinyitni az ajtót nekem meglepődött arccal és telefonnal a kezében!!! Mondom megkaptad az üzenetem....ő meg hogy nem tudja...??? De az a pláne, hogy a telefonján játszott szóval férfiak no comment... :D :D A host anyámnak meg azért nem írtam mert az ahogy haza jön a munkából inkább ki is kapcsolja a telefonját. Aztán Sandra visszavitt a parkolóba a kocsimhoz. Csak gondoltam megosztom veletek ezt a kis vicces történetet is... :D

A héten már hozzánk is beköszöntött az ősz. Ma meg egész nap esik az eső :S Remélem, holnap nem fog mivel New Yorkba készülök :)) De erről majd a jövő héten... ;)

(P.S.: Sajnos képeket most nem tudtam feltölteni mivel valami problémát írt ki :( nem tudom, hogy mi lehet ez de majd valahogy megoldom és töltök fel pár képet a jövő héten ;) )

Puszilok mindenkit!!

Lilla :)

6 megjegyzés:

  1. sziuska, hát halodd, te aztán nemunatkozol abban a Amerikában, hihi. De mi ennek csak orulunk és mindíg nagyon várjuk, mikor írsz valami újat. Gabi uzeni, hogy nefeljts majd feltenni képeket, mert nagyon kíváncsi... puszika és vigyázz magadra !!! P.S. Már spórolunk az amerikai utunkra :-))))

    VálaszTörlés
  2. jó helyen vagy, jó sorod van, szerencsés vagy. sajnos ezt nem mindenki mondhatja el magáról. Örülök, hogy te igen. Csatlakozom az előttem szólókhoz: nagyon kíváncsi vagyok a képekre. Remélem csináltál a tengerparti házról is, buliról is:-)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jól érzed magad!! :) Szerencsére nekem csurran cseppen néhány vizuális élmény fcbon! :) Csók!!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó ez a story a kocsiról!! :D:D:D vicces helyzet, de te ezt is megoldottad:)Jaj, amúgy az a film már nálunk is megy, legalábbis az online filmeknél már ott van..a címe: "Csak tudnám, hogy csinálja" - meg is nézem, mivel imádom SJP-ert :))) puszi Lil!!

    VálaszTörlés
  5. Ja, és még elfelejtettem megkérdezni, hogy Long Island Tea-t(koktél)remélem fogyasztottatok, ha már ott jártatok!? :P Én nyáron ittam a Balcsin, egész jó! :) http://koktel.idea.hu/#/long-island-iced-tea

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm mindegyikőtöknek!!! Édesek vagytok, hogy így nyomon követtek :)) :* Az utóbbi napokban kicsit elhanyagoltam a blogot de igyekszem behozni a lemaradásom ;) Puszilok mindenkit!!!!

    VálaszTörlés