Saját bloglista

2011. szeptember 1., csütörtök

Fejlemények...

Rengeteg sok minden történt az elmúlt hetekben szóval megpróbálok visszaemlékezni és leírni a főbb dolgokat nektek :) Egy biztos, itt aztán felpörögtek az események...földrengés (egyébként abból én nem éreztem semmit de itt volt a közelben :D), hurricán - jelentem eddig mindent sikeresen túléltem :D Nah de kezdjük is az elejétől....
A múlt hét eleje elég jól telt...a szokásos munkabeosztás a gyerekekkel stb. Hétfőn este miután végeztem leültem a gépem elé és valahogy elkezdtem írogatni az egyik Au Pair lánnyal a Facebookon. Ő már kb. 1 hónapja van itt Kolumbiából és most Princetonban lakik ami kb. 15 percre sincs tőlem. Mondta, hogy megy ki egy német lánnyal aki még csak 1 hete van itt és hogy nincs e kedvem kimenni velük...én meg hát persze!!! :) Princetonba még egy spanyol lány csatlakozott hozzánk. Beültünk egy nagyon szupi fagyizós helyre :) Nagyon jól elbeszélgettünk. Szerdán munka után kisétáltam a városba kicsit meg csináltam pár képet. Csütörtökön egy német lánnyal találkoztam. A neve Denise és nagyon édes! Szintén Princetonba mentünk beültünk egy helyre vacsizni, aztán Starbucks utána meg sétáltunk még egy kicsit a városban. Szintén nagyon jó estém volt! :) Valójában őszintén megmondva kicsit tartottam a német lányoktól mivel az Au Pairek fele szerintem nyugodtan mondhatom, hogy Németországból van és ők ilyen kis csoportokot alkotnak itt és senki mással nem is barátkoznak. De hát kellemsen csalódtam eddig a német lányokban...lekopogjam gyorsan :D Remélem ez így is fog maradni :)) Péntekre pedig megbeszéltük Denise-el ,hogy elmegyünk megérdeklődni az egyetemen a dolgokat. Tőlem csak kb. 5 percre van kocsival :) Hát hatalmas területen van ez az egyetem egyébként Rider Univesity a neve és csak bolyongtunk először mivel nem tudtuk, hogy most melyik épületbe kell mennünk megkérdezni a dolgokat. Kb. 3 épületbe bementünk mire valaki tudott nekünk segíteni. Páran azt sem tudták pl. hogy mi az az Au Pair :D De kiderült, hogy még így is korán mentünk mivel nem lehet még felíratkozni az órákra csak szeptember 6-tól úgyhogy kaptunk egy csomó prospektust és választhatunk, hogy milyen szakra szeretnénk járni meg minden. Aztán délután kaptam egy üzenetet az egyik német lánytól akivel hétfőn voltam kint, hogy nincs e kedvem velük tartani az este mennek megint Princetonba. Először gondolkodtam rajta, hogy menjek e vagy sem...mivel már mindenki előre félt az időjárástól. Aztán a végére Eliana (kolumbiai lány) csak rászedett és eljöttek értem. Örülök is neki így utólag mivel megismerkedtem egy pár új csajjal is és nagyon jól elszórakoztunk :) Először beültünk megint egy helyre megvacsorázni. Igazából az amerikai kajából kezd kicsit elegem lenni pff....és ezzel a többi csaj is így van úgyhogy csak fini salit ettünk. :D Aztán utána meg beültünk egy Pub-ba (kocsma). Nah most ne úgy tessék elképzelni ezt mint amilyenek otthon vannak hehe. Itt lehet enni, inni, meccset nézni, táncolni...szóval úgy mondanám, hogy ilyen étterem, bár, disco egyben.
Szombaton pedig hozzánk is eljutott az Irene hurrikán veszélye igen. Az emberek sokasága őrülten kivásárolta az üzleteket tartalékra abban az esetben, ha valami komoly történne. Mindenki eléggé meg volt ijedve mivel nem tudták még pontosan, hogy melyik terülteken milyen nagy lesz a veszély. Úgyhogy szombaton egész nap csak bent ültünk és néztük a híreket meg vártuk a vihart. :S Egész éjjel nem hallottam semmit őszintén. Aztán vasárnap mikor felkeltem reggel mondom nem is volt semmi nagy vihar. Ahogy kinéztem az ablakon az eső még mindig szakadt és ami a legjobb nem volt áraaaam!!! Fantasztikus :/ és ezzel így voltunk keddig pfff. Ez azért volt mert pár helyen a közelünkben eléggé komoly vihar volt meg árvíz. A főbb utak egész vasárnap szinte le voltak zárva meg pár még hétfőn is.
Kedden este Au Pair találkozóra mentem Princetonba. Elég sok lány eljött csak kicsit késve a tanácsadónkkal együtt. Főleg a suliról beszéltünk meg kinek hogy tetszik Amerika eddig, utazások, következő Au Pair találkozók... A hétvégére megint vannak tervek de erről majd a következő bejegyzésben ;)
Remélem mindent lényeges dolog leírtam ami történt velem, és így utólag is bocsi, hogy nem írtam egy ideje.

Puszi mindenkinek!!

Lilla :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése