Saját bloglista

2011. szeptember 8., csütörtök

1 hónap :)

Megint egy elég forgalmas hétvégét és hetet tudhatok magam mögött :) Pénteken Eliana eljött velem megcsináltatni egy kártyát (Social Security Number) Trentonba amivel is majd tudom igazolni, hogy 1 évig itt lakok Amerikába stb... Egy biztos Trenton nem az a hely ahova vissza szeretnék menni valamikor is legalábbis a külvárosba. Eddig is már hallottam, hogy veszélyes meg hogy nem a legszebb hely de most láthattam is, hogy tényleg igaz. De lehet, hogy ettől függetlenül a belvárosa szép... arról mondjuk nem tudok sokat. Elég korán mentünk szóval időben is végeztünk. Aztán megbeszéltük Elianával, hogy mivel neki nincs otthon a host családja meg Sandrának (spanyol lány) sem kell dolgoznia elmehetnénk valahova. A választásunk Lamberville-re esett mivel Sandra már egy ideje el akart menni oda. Ez egy ilyen kis tipikus hangulatos amerikai városka :) A városon keresztül folyik a Delaware folyó és a másik oldalán pedig már Pennsylvania állam van. Körbenéztünk Lambertville-ben aztán átsétáltunk a hídon és tessék máris másik államban voltunk :D pontosabban New Hope városka. Itt nem időztünk sokáig csak csináltunk pár képet. Aztán elindultunk hazafelé és megbeszéltük a csajokkal, hogy ők fognak valamit főzni az országukból. Szóval gyorsan elmentünk bevásárolni. Én most csak a desszertet vettem de megígértem nekik, hogy legközelebb én főzök nekik valami finom otthonit :)) A menü: Guacamole, Patacones, Pa amb tomata volt (nah most ne kérjétek tőlem, hogy fordítsam le úgyhogy csak nézzétek meg a képeket :D)



Vasárnap pedig Philadelphiába mentem szintén Elianával és Sandrával :)) Még az Orientáción megismerkedtem 2 lánnyal akik nem messze laknak Philadelphiától (ők voltak azok a lányok akikkel együtt jöttem a vonaton a host családomhoz) úgyhogy szóltam nekik is, hogy ha van kedvük találkozhatunk. Kb. dél körül meg is érkeztünk, az út csak egy óra tőlünk. Aztán több mint fél óráig köröztünk a városban míg találtunk egy rendes parkolót, a végére csak meglett :D A múzeumtól sétáltunk fel a City Hall-hoz ahol is megbeszéltem a lányokkal, hogy találkozunk. Míg vártunk rájuk persze csináltunk egy csomó képet :)) Rebecka (svéd) és Claudia (német) kb. egy óra múlva meg is érkeztek. Szóval körbenéztünk a City Hall-nál, aztán a LOVE jelnél, a Swann szökőkútnál és még sok más helyen… :) Egészen felsétáltunk vissza a Múzeumig ahonnan nagyon gyönyörű a kilátás a városra. Ezen kívül még a Rocky szobor található a Múzeum mellett mivel itt forgatták a filmet. Nem tudom biztosra, hogy az egész filmet itt e forgatták de a híres jelenetet amikor fut fel a lépcsőkön azt a Múzeum előtti lépcsősorokon forgatták :) Ez után aztán elhatároztuk, hogy bemegyünk a Múzeumba is mivel minden hónap első vasárnapján annyit fizetsz a belépőért amennyit akarsz :)) Nem vagyok valami nagy múzeum látogató ember (és kiderült, hogy a csajok sem hehe) úgyhogy elég hamar ki is jöttünk. Azért mindenképpen egy élmény volt ez is! :) Olyan este 6 körül indultunk haza hulla fáradtan a sok sétálástól hehe de persze megérte!!!



Hétfőn nem dolgoztam mivel Labour day volt (Munka nap) szóval a szülők is itthon voltak. Aztán estefelé haza jött Nina (az előző Au Pair) is az utazós hónapjáról :) Annyira jó volt hallgatni amiket mesélt és megnézni a millió képeit :D Egy biztos rengeteg élménnyel ment haza!!
Kedden elmentem az egyetemre beíratkozni és szerdán már meg is volt az első órám. Egyébként Fund Management (Menedszment alapjai) szakra fogok járni aztán a következő szemeszterben már folytathatom az International Management-el (Nemzetközi Menedzsment).
A hétvégén még nem tudom pontosan, hogy mi lesz. Pénteken este valószínűleg megint egy Házibuliba megyek pár lánnyal :) Aztán tervek vannak szombatra is meg vasárnapra is de ha ilyen esős idő lesz mint ahogy egész héten volt nem tudom, hogy mi lesz belőle...

Puszi!!

Lilla :o)

2 megjegyzés: