Saját bloglista

2011. szeptember 15., csütörtök

Egy átlagos hét/hétvége

Kezdeném a múlt hétvégémmel- pénteken elmentem kicsit vásárolni...vagyis körülnézés lett csak belőle :D Inkább úgy mondanám, hogy felmértem a terepet magamnak egyedül. Aztán estére életem második amerikai House party-jára voltam meghívva. Nina egyik barátnőjével mentem. Kicsit késve mivel vártunk még pár emberre aztán meg a GPS-em bolondult meg...ennek ellenére sikeresen megérkeztünk a buli közepére. A partyn rengeteg ismerős Au Pair lánnyal találkoztam a körzetemből. Azt meg kell említenem, hogy főleg német lányok :D Őrült egy buli volt az biztos aztán éjjel 2 felé a rendőrök lefújták az egészet. De a héten szombaton lesz egy másik party Princetonban, ami állítólag a múlt hetinek a befejezése lesz. :D

Szombaton elég későn keltem aztán a host apuka megkért délután, hogy nem e mennék el vele az új kocsiért. Hát ez aztán kicsit elhúzódott mivel előtte még megálltunk pár helyen... De most már az én host családom is hivatalosan az amerikai családok közé tartozik egy hatalmas mini furgonnal (már csak az amerikai zászló hiányzik a ház elől) :D Este meg csak kiültünk Elianával egy fagyizós helyre és elbeszélgettünk kicsit. Ő aztán vasárnap ment New Yorkba pár barátnőjével és ugyebár mivel szeptember 11. volt én inkább úgy döntöttem most kihagyom. Hisz lesz még rá elég lehetőségem, hogy elmenjek a Citybe ;) De szerencsére nem történt semmi így a 10 éves évfordulón...

A hetem is átlagosan telt a fiúkkal. Hétfőn tovább dolgoztam mivel a szülők Alden első szülői értekezletére mentek. Kedden este összefutottunk pár csajjal Princetonba egy kicsit beszélgetni. Szerdán pedig Alden első napja volt a suliban (pontosabban suli-előkészítőnek hívják itt). Az anyja ott maradt vele és csak pár órát voltak így elsőre. Eddig nagyon tetszett neki és izgatottan várja, hogy megint mehessen. :) Egyébként csak heti 2x fog járni délelőttönként amiből is én csak szerdánként viszem őt mivel a másik nap péntek és olyankor a host anyuka itthon van. Aztán este meg az egyetemre mentem a második órámra.

Ma pedig úgy volt, hogy megyek egyet mozizni Elianával de sajnos valami közbejött neki :( Nem baj nah majd máskor bepótoljuk ezt is. Szóval ez volt egy átlagos hetem/hétvégém itt Amerikába. Remélem a jövő héten már izgalmasabb dolgokat fogok tudni megosztani veletek. :))

Szép hétvégét mindenkinek!!
Puszi!

Lilla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése