Saját bloglista

2011. augusztus 5., péntek

Már csak 2 nap...

...és elkezdődik életem egyik legnagyobb kalandja az USA-ban :)) Hihetetlen amúgy, hogy milyen gyorsan elment ez az utolsó hét is! :S Már nagyjából be is vagyok pakolva aztán vasárnap már csak tényleg az utolsó pár dolgokat fogom berakni (remélem a kilókkal nem lesz semmi gond mivel még nem mértem le a csomagjaim :D) Eddig amúgy az összes lány azt tanácsolta nekem akik már kint vannak vagy voltak, hogy tényleg ne vigyek sok cuccot mivel kint fogok vásárolni eleget hehe. Hááát megpróbálom!!! Hétfőn hajnalban meg Indulááááás. Egy jó pár búcsúzkodáson is már túl vagyok a héten de a legnehezebbek még mindig hátra vannak... :( Még talán mindig fel sem fogtam ezt az egészet...lehet, hogy majd csak akkor amikor a repülőn ülök :D
Aztán hétfőn mindenki szorítson ám nekem, hogy minden rendben menjen!!!! ;)

Már megtaláltam az induló zenémet is :D
I´m leaving on Monday morning...azaz Hétfő reggel elmegyek...


Legközelebb már Amerikából jelenktezem!
Szép hétvégét mindenkinek!
Puszi!

Lilla :)

8 megjegyzés:

  1. Izgulok érted Lilla! Jó utat és meseszép egy évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen drága!! Millió puszi!! :))

    VálaszTörlés
  3. Szia Lilla,
    Most találtam rá a blogodra és ha nem baj, akkor kiraktam a linkjét az enyémre.
    Jó utazást és egy fantasztikus au pair évet kívánok,
    Csilli :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Jajj, nagyon szépen köszönöm!! Persze, hogy nem gond :D Amúgy én is hűséges olvasód voltam ám és egyszerűen imádtam a blogod!!! Szóval egy részből neked is köszönhetem, hogy elkezdtem az enyémet :))
    Puszi! Lilla :o)

    VálaszTörlés
  5. Lillus, szorítunk hogy probléma mentes legyen az utad és várjuk a jó hírt, hogy: " Megkérkeztem Amerikába". Sok puszi :-)))

    VálaszTörlés
  6. Szia Lilla,
    Jó utazást kívánok neked holnapra, én majd aug. 15-én járom be hasonlóan ezt az utat, nekem akkor fog kezdődni az au pair évem :-)
    Sok puszi, és jó repülést, Erika

    VálaszTörlés
  7. Egész éjjel forgolódtam, sokszor fel is keltem, és megnéztem az órát..mindig az volt a fejemben,hogy most még hol lehetsz..úgy izgultam, mintha legalábbis én utaztam volna el! :) Mostmár biztos valahol az Atlanti-óceán felett repülhettek, remélem minden rendben ment, várjuk a jelentkezésed!! Nagyon fogsz hiányozni!!!szere :,)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Csillinél akadtam a blogodra. :) Azt hiszem, hűen fogom követni írásaid. :) Érezd jól magad!

    VálaszTörlés