Saját bloglista

2011. augusztus 10., szerda

Helló Amerika! :)

Bocsika, hogy eddig nem írtam de eléggé sűrű a program itt az Orientáción... ennek ellenére azért találtam egy kis időt, hogy közvetítsek nektek ;)

Szóval jelentem sikeresen megérkeztem New Yorkba! Kb. 9 óra fáradtságos repülőút után a gépem 2 órakor landolt a JFK reptéren (otthoni idő szerint este 8 órakor). Még a bécsi reptéren megtaláltuk egymást mind a két lánnyal akivel egy napon jöttünk. Aztán a repülőn meg még a magyar lány mellett is ülhettem mivel valahogy elintéztük, hogy ülőhelyet cseréljünk egy férfival... Úgyhogy így sokkal jobb volt az utazás mivel átbeszéltük szinte a fele utat :D A többit meg film nézéssel töltöttük meg követtük a kis térképen, hogy éppen hol jár a gépünk. Aludni viszont nem sokat aludtam a gépen ... :S Aztán a vámnál is minden okés volt. A vízumomat egy helyes tipikus amerikai nagypapi nézte át és pecsételte le :) A csomagomat is elég gyorsan megtaláltam és irány megkeresni a nőt a nagy Au Pair in America táblával. Itt is a két másik csajjal voltam szóval megtaláltuk őt alig pár perc után. De ez után sajnos még több mint 2 órát kellett várnunk egy svéd lányra aki Frankfurtból repült. Állítólag a vámnál is nagy volt a sor meg a csomagjára is sokat kellett várni. Nah de aztán sikeresen megérkeztünk az Orientáció helyszínére is amely a Sheraton hotelben van Stamfordban, Connecticut államban.
A szállodát úgy képzeljétek el, hogy kb. 150 Au Pair csaj lepte el, aminek is a fele német :D Én érkeztem elsőnek a szobámba aztán egy brazil lány jött este, éjjel meg még egy német. Aztóta meg rengeteg dolog történt itt az Orientáción…ha bárki azt gondolja, hogy csak relaxálni jöttünk egy csodaszép hotelbe téved…bár panaszra nincs okom egyáltalán :D Hétfőn este még kimentünk a csajokkal kicsit körülnézni itt a városba a hotel körül meg beszereztünk egy adaptert (mivel ugyebár Amerikában is másak a konnektorok). Másnap azaz kedden kezdődött a rendes Orientáció szinte egész nap egy teremben ültünk és hallgattuk az hasznosabbnál hasznosabb tanácsokat Au Paireknek, meg az Amerikai kultúrát stb.. Az előadónk Sandee egy tipikus mosolygós amerikai nő aki állandóan csak beszél, beszél meg beszél :D Azt mondja, hogy minden amerikai ilyen hehe. De nagyon édes tényleg (állandóan pörög :D) és nem unatkozunk az előadásain annyira jól előadja meg elmagyarázza a dolgokat :) Jajj és még kedden kaptam a host családomtól egy kis ajándékot. Nah hát ez egy elég nagy dobozban érkezett ide nekem a szállodába és egy közepes méretű kosárka volt benne tele minden jóval :D édességek, szárított gyümölcsök stb.. :) (A kérdés csak az, hogy hogyan fogom én ezt belegyömöszölni a bőröndömbe hehe…majd valahogy csak megoldom) De nagyon aranyos volt tőlük, hogy így gondoltak rám!!
Szerdán ugyanaz ment szinte egész nap mint kedden plusz egy elsősegély előadás ami viszont kicsit unalmas volt már… Az előadások közben tényleg csak reggeli, ebéd meg vacsora szünet van meg plusz kb. olyan 10-20 perces szünetek ennyi…este meg már úgy hullok az ágyba.
Egyébként még nem igazán álltam rá erre az időeltolódásra reggel már kb. 6-kor fent vagyok aztán olyan 4-5 körül meg már fáradok amikor is otthon már lassan aludnom kéne :D Majdcsak idővel megszokom ezt is… Mint ahogy a légkondicionálokat is :D Hát itt a szállodába legalábbis komolyan ez már röhejes! Egész álló nap megy a légkondi... Plusz még a szobánkban az ablakot sem lehet kinyitni mert képzeljétek az összes friss levegő amit ott kaphatunk a légkondi pffff…
Most a szálloda „előszobájából” (itt csak lobby-nak hívják) írok a svéd lánnyal együtt blogozunk :) Nemérg vacsoráztunk előtte meg mentünk hát hova is máshová mint a bevásárló központba :D (Az Au Pairek egyik legkedveltebb helye LOL) Ugyanis a legtöbb lány ma este New York túrára ment. De mivel én közel fogok lakni New Yorkhoz nem akartam menni a másik meg hogy elég drága is volt és csak azért nem fogok annyi pénzt kifizetni, hogy a legtöbb nevezetességnél a busz csak kidob egy 5-10 percre. Amúgy meg lehet már szombaton megyek is New Yorkba pénteken meg egy házi buliba :) …de erről majd később írok ;) még meglátjuk, hogy mi lesz...
A csütörtöki nap meg még gyorsabban el fog telni… Még egy pár órás előadás aztán megyek is a host családomhoz vonattal és ott fognak rám várni az állomáson Trentonban :) Már nagyon várom!!!!

Most pedig jöjjön pár kép:

Amerika :)

Jana és Én a JFK reptéren :)
Évi, Jana és Én a hotel előtt :)
A szobám
Az Orientációs előadáson
Az ajándékom a host családomtól :))
A hotel étkezője


Amint tudok megint jelentkezem de már New Jerseyből a host családomtól :)
Puszilok mindenkit Amerikából!

Lilla

4 megjegyzés:

  1. Szia Lilla! Csak most találtam rád, én is New Jerseybe, Maplewwodba megyek augusztus végén, elég közel leszünk akkor egymáshoz úgyhogy lehet majd találkozunk kint :) Várom a következő helyzetjelentést az új családodtól már!! Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!!

    Jaj de jo volt vegre olvasni feloled ..mar tokre vartam..hat hallod a szobam behaltam az valami brutalis jo :D ott aztan tenyleg ki lehet birni...,most mar egyre jobban kezdem varni hogy en is kint lehessek..remelem majd talalkozunk ...tovabbi szep hetet!!

    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szius, tiszta jó így olvasni, hogy mi torténik veled és tudni hogy minden OK. Már nagyon várjuk mind a kovetkezo jelentkezésedet, mind itt ulunk a gépnél és elámulva olvassuk soraid. Addig is sok puszi és vigyáz magadra ... Zsu, Gabi, Lali és Sofika

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!! :)
    Zsuzsi: remélem majd talizunk akkor ;) Aztán sok sikert a továbbiakban!
    A következő bejegyzés hamarosan várható...elég egy elfoglalt hétvégém volt bocsi :D Puszilok mindenkit!!! :*

    VálaszTörlés