Saját bloglista

2011. augusztus 1., hétfő

Irány Amerika! :)

Sziasztok!

Mindig is az volt az álmom, hogy egyszer kijussak Amerikába és az most úgy látszik valóra is válik :) 1 évig Au Pairként fogok dolgozni az Egyesült Államokban.

Egyébként sokat gondolkodtam rajta, hogy kezdjek e blogot vagy sem de aztán végül is valahogy csak létrejött :D Köszönet csajok a sok bíztatásért!!! Remélem legalább olyan jó blogíró leszek mint amilyen olvasó :) Ezzel a bloggal szeretném veletek megosztani az összes élményemet, tapasztalatomat és még sok mást ami ez alatt az 1 év alatt fog velem történni.

A host családom Lawrencevillben lakik ami már New Jersey államban van, viszont csak kb. 1 órára van New York Citytől :) Két elbűvölő kis lurkóra fogok majd vigyázni. A kisebbik fiú neve Harry aki 1 éves múlt a nagyobbik pedig Alden, ő 3 éves. Nagyon édes kisfiúk, remélem jól kijövünk majd :) Az egész család nagyon édes, kis mosolygós emberkék! :) Már az első beszélgetésünknél tudtam, hogy ők lesznek a számomra tökéletes host család. Annyira közvetlenül beszélgettünk mintha már ezer éve ismertük volna egymást szóval azonnal matcheltünk is :) A munkaidőm úgy fog kinézni, hogy minden héten csak hétfőtől csütörtökig kell majd dolgoznom mivel az anyuka péntekenként otthon van. Szóval 3 nap szabadom lesz minden hétenJ Jah és lesz saját kocsim is szóval Freeedooom hehe :D A család jelenlegi Au Pairével azóta is tartjuk a kapcsolatot és ő is nagyon aranyos lány! Ő még ott lesz amikor én érkezem a családhoz egy pár napig, úgyhogy majd körbemutat nekem mindent :)

Szóval Augusztus 8-án reggel indulok Bécsből közvetlen járattal New Yorkba. Ami azt jelenti, hogy az már csak 1 hééét. Az ügynökségtől megtudtam, hogy 2 lánnyal fogok együtt repülni. Egy szlovák és egy magyar lánnyal. Húrááá nem fogok egyedül repülni!!! :) Már mind a kettővel e-maileztem és majd a reptéren talizunk. Aztán remélem lesz majd arra is lehetőségünk, hogy közel üljünk egymáshoz a gépen…

Mielőtt még a családhoz megyek részt kell vennem egy 4 napos Orientációs programon. Ez Stamfordban Connecticut államban lesz…nah de erről majd később úgyis írok részletesebben ha már ott leszek :)

Hamarosan újra jelentkezem!

Puszi mindenkinek!

Lilla

4 megjegyzés:

  1. Huh! Stamford? Connecticut?? Ott en is voltam! Jo hely! Sok sikert a nagy kalandhoz, remelem te is olyan gyonyoru elmenyekkel tersz majd vissza mint en tettem! Tanulj, tapasztalj, elj, es legy nagyon boldog!! Szoritok es gondolok rad! Irj ha valami nem megy! (bat ettol nem felek, talpraesett kiscsaj vagy!) Sok puszi!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy!!! :) Én is remélem, hogy életem egyik legjobb évét fogok kint eltölteni... Puszi!! :))

    VálaszTörlés
  3. Annyira örülök, hogy rászántad magad a blogvezetésre szivem! :) Alig várom, hogy újra találkozzunk és beszámolj majd személyesen is mindenről! :) Addig is, sok sikert drága Lilla és kellemes blogolást! Én mindig itt leszek az éteren, olvaslak. ;)

    Szeretettel,

    Melinda

    VálaszTörlés
  4. Köszike drága!! :)Én is alig várom, hogy meglátogass és hogy már talizzunk!!! Neked is sok sikert aztán a sulihoz is meg mindenhez! ;)A blogodat meg továbbra is követem én is természetesen!! Jó légy! Pussz!! :) :*

    VálaszTörlés