Saját bloglista

2011. november 27., vasárnap

Philadelphia, Baltimore, Washington DC túra

Teljesen úgy tűnik mintha tegnap írtam volna a múltkori bejegyzésem aztán már szinte megint itt a hónap vége... El sem hiszem néha hogy repül itt az idő. Az írásra megint valahogy nem jutott időm de ne aggódjatok most két bejegyzéssel is készültem ;)
Szóval kezdeném a múlt hét előtti nagyon forgalmas hétvégémmel :) Szombaton reggel elindultunk Anikóval és Susannel a busz túránkra. Anikó kocsiját Edisonba hagytuk mivel így nem kellett bemennünk egész New Yorkba és ez volt a második opcionális megálló. Amikor felszálltunk a busz már szinte tele volt...és persze több mint a fele kínai turista volt :D De olyan aranyosak voltak főleg amikor mindent fényképeztek még a buszból is hehe... Aztán az első megállónk Philadelphia volt de csak egy helyen álltunk meg a Liberty bell-nél (Szabadság harang) volt kb. 1 óránk ott körbenézni meg beszereztem egy pár szuvenírt is. Nekem ez elég is volt Phillyből mivel már én úgyis voltam ott :) Persze még egy párszor el fogok oda menni tuti mivel eléggé közel van. Ez után a második megálló Baltimore volt ahol szintén csak egy helyen álltunk meg a kikötőnél (Baltimore harbor). Itt is körbesétáltunk, csináltunk pár képet aztán indultunk is megint. Megálltunk az autópálya mellett egy helyen ebédelni és indultunk is tovább Washington felé :) Szerintem ennek az útnak a neve lehetett volna inkább Washington DC túra mivel az időnk fő részét ott töltöttük el. Szóval szombaton délután megérkeztünk a fővárosba. Először csak a múzeumokba néztünk be meg körbesétáltunk a főtéren. Nekem legjobban a National Museum tetszettahol az Éjszaka a múzeumban 2 című filmet is forgatták :) Talán olyan 6 órakor indultunk el a hotelbe mivel sötétben már nem annyira jó a városnézés ugyebár hehe... Sajnos estére eléggé elrontottam a gyomromat (biztos a sok gyorskaja amit már kezdek nagyon megutáltam itt!!! :S ) úgyhogy én ki sem mentem vacsizni a csajokkal aztán :( csak az ágyat nyomtam. Egyszerűen szerintem szörnyű, ha valamit akarsz itt enni bárhova mész főleg gyorskajákat lehet találni mint pl. a hamburger, sült krumpli, hot dog... pfff



Vasárnap reggel meg már 6 felé kelnünk kellett aztán 7-re kb. már úton is voltunk. Először elmentünk egy ilyen kis hajóútra Washington körül, ez után pedig sorba jártuk az emlékműveket - Lincoln memorial, Thomas Jefferson memorial, Vietnam memorial... Továbbá Washington Monument, White House, Washington DC Capitol (Kongresszus székháza)....remélem nem hagytam ki semmit. Délután kb. 2-kor indultunk visszafelé de sajnos akkora dugóba kerültünk, hogy én olyan 9-re kerültem csak haza...
Nagyon fárasztó volt de nem panaszkodom hisz megérte!! :) Kicsit tartottunk a csajokkal, hogy majd milyen lesz ez a túra mivel elég olcsó volt... de ennek ellenére kellemesen csalódtunk mivel szerintem jól szervezett volt.



Puszi,

Lilla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése