Saját bloglista

2011. november 6., vasárnap

Édes November :)

A hétfőm kimondottan jól telt. Ahogy reggel felmentem a host anyuka közölte, hogy mégsem kell dolgoznom :)) Mert először úgy volt, hogy ő otthonról fog dolgozni Halloween napján de mivel a testvére felesége is itt maradt a kisfiával (a férfiak meg elmentek dolgozni) ezért úgy döntött inkább akkor velük meg a gyerekekkel lesz. Aztán képzeljétek szegények még szerdáig itt voltak nálunk és csak valamikor pénteken kapták vissza az áramot...pff és ez mind egy napi havazás miatt :/ Szóval én hétfőn csak megcsináltam a mosást meg kicsit kitakarítottam, elrakodtam aztán meg neteztem. Este pedig a gyerekek beöltöztek a jelmezeikbe és elindultak tric-or-treatezni (pénzt vagy életet vagy nem is tudom hogyan fordítsák nálunk) a szomszédságba. Én pedig itthon maradtam várni a hozzánk bekopogtató gyerekekre :D Hát ez egy teljesen új élmény volt nekem és nagyon tetszett!! :) Úgy elkapott az ünnepek hangulata akkor :))

Kedden kicsit hosszú napom volt mivel valamivel többen voltunk a házban a szokásosnál de végülis annyira nem is zavart mert a gyerekek nagyon jól eljátszottak a nővel pedig jól elbeszélgettem :) Szerdán meg úgy döntöttek, hogy délután mennek haza annak ellenére hogy még mindig nem volt áramuk otthon. Csütörtökön megint kicsit korábban kellett keltenem a gyerekeket mivel a nagyobbiknak fényképezkedés volt a suliban. De csak kb. 1 órácskát voltunk ott. Este pedig elmentünk egy bulizós helyre Anikóval meg egy pár csajjal...már jó is volt megint egyet bulizni :D Pénteken reggel viszont korán kellett kelnem mert a host anyukának havi egyszer a nagyobbikkal kell mennie a suliba mivel itt a szülőknek is néha be kell segíteniük (Cooperate school- ún. Közreműködő suli nem tudom, hogy nálunk van e ilyen...) Nah de lényeg a lényeg, hogy nekem meg itthon kellett maradnom a kisebbikkel és olyan 1-ig dolgoztam. Aztán csak Skype napot tartottam :D mivel a családommal meg a barátaimmal beszélgettem egész estig. Ez után úgy volt, hogy még elmegyek Anikóhoz kicsit tervezgetni a kirándulásainkat de aztán lefújta mivel sokáig is kellett dolgoznia meg már eléggé fáradt is volt. Szombaton egész nap vásárolni mentünk Anikóval de csak ide a közelben lévő bevásárlóközpontokba. Aztán én estére ki is dőltem olyan fáradt voltam, úgyhogy nem mentem sehova. Ma pedig végre sokáig aludhattam :D Délutánra még nincs semmi tervem...talán elmegyek a Gym-be. Estére meg lehet áthívok pár csajt megnézni a Született feleségeket- már úgyis régen ültünk rá össze :D

A programjaim a követekező pár hétre így néznek ki:

November 12, 13- Philadelphia, Baltimore, Washington DC - ez egy ilyen busz túra (remélem azért elég jó lesz mivel ilyen last minute ajánlat volt :D)
November 20- New York- Broadway show (Anything goes) :)
November 24- Hálaadás (talán megyünk a host anyuka szüleihez Long Islandre de ez még nem biztos)
December 3, 4- Boston

Azt hiszem nem hagytam ki semmit :D Remélem minden a tervezettek alapján is fog menni...

Puszi,

Lilla :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Lillám! :)

    Jó a program, Boston biztos szuper lesz. Oda el szeretnék legközelebb jutni én is! :)

    Hogy ez a havazás, hogy hazavágja Amerikát... Őrület, komolyan. :) Te meg gondolom ott kacagsz az orrod alatt, hogy akkor mi van ha esett a hó? :D:)

    Na várom a következőket!

    Puszillak! :)

    M

    VálaszTörlés