Saját bloglista

2011. október 3., hétfő

Party in the U.S.A :)

A múlt hétvégém fantasztikusan telt!! :)) Még hétközben megbeszéltük a csajokkal, hogy szombaton lesz egy nagyon jó buli New Yorkban és elmehetnénk együtt. Úgyhogy szombaton olyan dél körül elindultam Lisa-ért és együtt mentünk a vonat állomásra. Szerencsésnek mondhatom magam mivel a host anyuka New Yorkban dolgozik (mellesleg a Times magazinnak :) ) szóval van havi jegye a vonatra is meg a parkolóra is amit én is használhatok :)) amúgy nem lenne valami olcsó mulatság hehe. Nah aztán olyan 1 körül meg is érkeztünk. A többi lány is össze-vissza volt valahol New Yorkban valaki már hamarabb ment van aki csak később...szóval megbeszéltünk egy találkát a Times Squaren délutánra. Mivel volt elég időn elsétáltunk a Central Parkba. Persze útközben megálltunk egy csomó helyen fényképeket csinálni, meg szuvenír üzletekben körülnézni (már ideje lenne beszereznem egy I ♥ NY-os pólót :D) aztán meg beültünk egy Starbucks-ba is. Nem szeretem nagyon a kávét de Lisa mondta, hogy kóstoljam meg a Frapuccinot....hát nagyoon finom volt hehe (nem hiába mondják, hogy föggőséget okoz :D). Aztán körbejártuk kicsit a Central Parkot ahol is aztán találkoztunk másik 2 német lánnyal és olyan 5 körül el is indultunk a Times Square-re. Onnan elsétáltunk a kikötőig ugyanis a buli egy hajón volt :)) 7 német lánnyal voltam körülvéve el tudjátok képzelni hehe...úgy kellet néha rájuk szólnom, hogy angolul is légyszi :D Persze azért nagyon aranyosak voltak!! Egy részből meg is értem őket mivel szerintem ha én is ebben a helyzetben lennék ugyanezt csinálnám. Később aztán megjött Paola is a kolumbiai lány pár barátjával. :) A hajó körbement egész Manhattan körül. Hát valami fantasztikus volt!!!! Gyönörű kilátás volt éjjel a Cityre és még a Szabadság szobrot is láttam :)) Először csak fent ültünk a hajón és képeket csináltunk meg nézelődtünk...el sem hittem, hogy ott vagyok komolyan mondom :D Aztán a hajó alsó szintjén volt egy nagy táncparkett szóval le is mentünk táncolni. Nagyon jól elbuliztunk a hullámzó tengeren szerintem mondanom sem kell:)) Ez a hajó út kb. 2-3 óráig tartott aztán utána a Dream hotelben folytatódott a buli. Ahonnan pedig nagyszerű kilátásunk volt a Times Squarre. Egy szóval szuper esténk volt!!!!!!! :)) Persze egyben nagyon fárasztó is...reggel 5-kor ment az első vonatunk és kb. olyan 7-re ágyba is kerültem. De abszolút megérte!!!! :) Magatok is meggyőződhettek róla a képek láttán :








Vasárnap pedig délután keltem fel, gyorsan elkészülődtem és mentem is Au Pair találkozóra. Most a kerületi tanácsadónk Katja házában volt megtartva. Aztán jött egy nagy meglepetés nekem. Képzeljétek el, hogy jött egy új lány...nah hát és milyen kicsi is a világ kb. fél órára lakik tőlem otthon. :)) El sem hiszem hehe... Ne értsen félre senki nagyon örülök neki, hogy ennyi barátom van különbőző országokból és nagy jól ki is jövök velük meg hát nagyon jót tesz az angolomnak is :D de azért olyan jó lesz néha valakivel beszélgetnem otthonról a saját nyelvemen :)) A neve Anikó és elég vicces mivel Nina egyik legjobb barátnőjének az új Au Paire akit én is ismertem :) A héten viszont nem volt alkalmunk még találkozni mivel nekem is elég elfoglalt hetem volt neki meg még jobban...hisz az első hetekben őrület befogadni azt a sok új infót meg minden. A másik meg az, hogy amikor nekem szabadom van ő dolgozik :S De a hétvégén biztos találkozunk és körbemutatok neki mindent. Amúgy aztán az Au Pair találkozó is nagyon jó volt, elég sokan is voltunk és jól elbeszélgettünk :)
A hetemről csak annyit, hogy eléggé sokat dolgoztam. Meg ilyen hosszú és fárasztó hétvége után nehéz volt elkezdeni ezt a hetet... Szerdán Alden nem ment suliba mivel tiszta beteg volt amit aztán én is elkaptam tőle :S De már a mai napra jobban is vagyok szóval nem kell aggódni ;)
(P.S.: Ezt a bejegyzést még pénteken fel akartam rakni csak aztán annyi minden közbejött... :S szóval a héten tartozom nektek még egy bejegyzéssel ;) )

Szép hetet nektek!!
Puszi!

Lilla :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Lilla! Egyike vagyok a lelkes blogolvasók közül. el kell, hogy mondjam, hogy kevés lány jár bulizni és örülök, hogy te ezt az oldalát is kihasználod amerika adta lehetőségeinek :)
    kitartás,puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszike szépen!! :)) Hát igen szerencsésnek mondhatom magam, hogy én egy kicsit kivehetem a részem a bulikból is Amerikában :D Puszi!! :)

    VálaszTörlés