Saját bloglista

2011. október 10., hétfő

2in1 hétvége :))

Tudom, megígértem a múlt héten, hogy még egy bejegyzést írok de valahogy nem volt rá időm megintcsak :D Úgyhogy most úgy döntöttem két hétvégét írok le egy bejegyzésben. Szóval kezdeném is a múlt hétvégével. Pénteken délután a helyi bevásárló központba mentem Susannel aztán meg a Gym-be (tornaterem). Szombaton pedig egész nap Princetonba voltunk :) Nagyon szép város és el sem hiszem, hogy még amióta itt vagyok csak szinte este mentem oda szóval nem láttam még sokat a városból. Este pedig moziba mentünk ahol már az új lány Anikó is csatlakozott hozzánk :) A What´s your number? (Számos pasas) című filmet néztük meg és képzeljétek teljesen ingyen beengedett minket a jegyárus srác :D Vasárnap elég sokáig aludtam aztán megbeszéltünk egy kis találkát Anikóval meg Susannel és utána meg megint a Gymbe mentünk.
Hétfőtől pedig megint kezdődött a munka...olyan nehéz néha a hétvégék után elkezdeni dolgozni (meg főleg olyan elfoglaltak után) :D de szerintem mindenki így van vele hehe...
Kedden este elmentem két német lánnyal megint moziba de most az Oroszlánkirályt néztük meg 3D-ben. Újraéltük kicsit a gyermekkorunkat :D Nekem nagyon tetszett, legutoljára szerintem akkor láttam amikor még kislány voltam. Szerdán annyira jó idő volt, hogy babakocsival mentünk Alden sulijába :) Most már ott is ebédelt, úgyhogy 1-re mentünk vissza érte a kis Harryvel. Este pedig a sulim után elmentem kicsit Princetonba a csajokkal beszélgetni és beültünk a kedvenc fagyizós helyünkre :) Csütötökön este azt hiszem megint a Gymbe mentem aztán pénteken pedig Anikóhoz onnan meg Princetonba vacsorázni meg elsétáltunk az egyetem felé :) A város nagyon biztonságos szóval itt este is lehet nyugodtan sétálgatni :) , rengeteg ember van kint nah persze a többsége főleg diák. Aztán még péntek este hirtelen eldöntöttük Anikóval, hogy szombaton bemegyünk New Yorkba egy kis városnézésre. Szóval másnap reggel 9 körül indultunk is. Főleg a Times Squere környékén sétálgattunk :)) Megnéztük még az Empire State Buildinget is de úgy döntöttünk, hogy nem megyünk fel a tetejére majd máskor persze ;) Kb. este 6 után értem haza aztán lezuhanyoztam és mentem is az ágyba mivel másnap megint hosszú nap várt rám :D






Szóval vasárnap már reggel 7 előtt ébredtem, aztán 8 körül mentem Lisáért és mentünk Anikó házához mivel vele mentünk kocsival egy hatalmas Vidámparkba a neve Six Flags és csak 45 percre van tőlünk :) 9 után meg is érkeztünk de a GPS a kijárathoz vezetett minket :D Nah de szerencsénk volt a szerencsétlenségben mivel beengedtek ott is hehe. Egy idősebb bácsika volt a kapunál és azt mondta nekünk, hogy tudjátok mit lányok nem kell megkerülnötök az egész parkot csak menjetek be itt és ingyen parkolhattok. :)) Szupeeer!!! Ez nagyon aranyos volt tőle!! A hely csak 10-kor nyitott szóval hiába értünk oda hamarabb így is egy kicsit sorba kellett állnunk míg bejutottunk. Aztán plusz fél órát még várnunk kellett mire megnyitották a hullámvasutakat is... Ez után kezdődött csak az őrület :D igazából nem is tudtam mire vállalkozom hehe. Egész álló nap hullámvasútból- hullámvasútba mentünk de nem is ez volt a legfárasztóbb mivel ezek csak pár percig tartottak, hanem a nagy várakozás meg sorban állás mindenhol pff... Rengeteg ember volt a másik meg az, hogy nagyon meleg. El sem hittem, hogy október van. Igaz mondták, hogy elég szép időnk lesz a hétvégére meg minden de azért ilyenre nem vártunk :D Nah de aztán én kb. a hatodik után azt mondtam, hogy elég nekem egy kis pihi kell. A csajok meg mentek tovább szóval én kint vártam rájuk...de majdnem 2 órát míg sorra kerültek :D Este meg már csak két ilyen benti hullámvasútra mentünk ami szerintem a legjobb is volt egyben...a fáradtságból hirtelen átmentem abba a stádiumba, hogy már csak röhögtem ezeken. Hiába megárott a sok hullámvasút...szerintem én egy életre le is leszek ezzel komolyan :D




Ma pedig Colombus day volt szóval nem dolgoztam. Őszintén jobb is egy ilyen hétvége után egy kis pihi és nyugalom hehe. A mostani hétvégére is van már egy csomó terv úgyhogy majd igyekszem is írni róla nektek amint tudok ;)

További szép hetet mindenkinek!!

Lilla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése