Saját bloglista

2012. június 28., csütörtök

10. hónap- Június

Hát ez is elérkezett... beleestünk a nyár első hónapjába. Tudom, hogy megint elég régen írtam szóval most megpróbálom egy bejegyzésben leírni az összes jelentősebb dolgot ami ebben a hónapban történt velem.
A kanadai utazás óta igazából elég nyugisan telnek a hétvégéim. Meg hát egy jó pár hétig az időjárás sem volt a legjobb (hol esett, hol csak be volt borulva aztán egy kis napsütés is itt-ott pff) a múlt héten viszont egy irdatlan nagy hőség hullám ment keresztül New Jersey-in. Szóval a hétköznapok csak a szokásosak vagyis hát kicsit eltérőek a régebbitől mivel anyuka még mindig otthon van de már csak 1-2 hétig aztán már megy vissza munkába ha minden jól megy. Mikor itt végzek megyek a konditerembe a legtöbbször aztán meg tanulok... Igen, jól olvastátok tanulok... hopp itt van egy magyarázatra szolgáló dolog :D Nah hát az úgy is történt, hogy én még akkor elhatároztam amikor kijöttem Amerikába, hogy itt szeretném megcsinálni a felsőfokú vizsgámat angolból mivel a középfokút még előtte megcsináltam Angliában és ami azt illeti nem igazán szerettem volna erről írni... csak majd a jó hírt közölni vagy semmit :D De lényeg a lényeg....minden tőlem telhetőt megteszek ez ügy érdekében és teljes pozitivitással állok hozzá viszont az igazat megvallva nincs olyan förtelmes sok időm tanulásra :/. Hiába szabadok a hétvégéim mindig van mit csinálni vagy hova menni és valami ami elveszi a figyelmem :D De azért készülök rá ezerrel amennyire csak tudok ;)
Visszatérve a dolgokhoz... a hétvégéim... igazából így már nehéz is visszaemlékezni, hogy mikor mit is csináltam :D Egy héttel ezelőtt szombaton elmentem Susannal ebédelni aztán meg mentünk a Mercer Parkba (ezt a parkot már említettem egy korábbi bejegyzésemben) ahol csak beszélgettünk meg napoztunk egy kicsit. Aztán másnap azaz vasárnap pedig Au Pair találkozónk volt de ezúttal kenuzás keretében :) Nem voltunk nagyon sokan de így is nagyon jól szórakoztunk. Az elején eléggé bénáztunk de aztán a végére már beletanultunk ebbe is :D Ez után pedig piknikeztünk egyet meg beszélgettünk a kerületi tanácsadónőnkkel. 




A múlt hétvégén pénteken elmentem fodrászhoz...hát igen elég borsós árat fizettem megint de már úgy éreztem muszáj elmennem :S Aztán este pedig átmentem Susannhoz beszélgetni... igen a heti megbeszélésre. :D Imádok vele angolul beszélgetni... egyszerűen bármiról el tudunk dumálni órákig :)) Mindenképpen ő került a legközelebb hozzám mióta itt vagyok. :) Szombaton meg este elmentem vacsorázni Nastjával meg Susannal és ez után meg elnéztünk egy házi buliba ami elég jó is volt csak sajnos mi nem tudtuk sokáig élvezni mivel a zsaruk megint lezárták a partyt :D Valahogy ez a hely meg van átkozva mivel szinte mindig ez történik :D :D
Vasárnap meg csak úgymond Skype napot tartottam megint...ez is kijárja heti 1x legalább hehe :) Meg aztán a testvérem a héten már jön hozzám szóval vele is meg kellett beszélném a részleteket. Jézusom már alig várooom!!!! :))) El sem hiszem, hogy így repül az idő!


Legyetek jók!


Puszi,


Lilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése