Saját bloglista

2012. április 9., hétfő

Húsvét hétvége

Ezúttal szeretnék Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánni mindenkinek még ha kicsit késve is a szokásomhoz híven :D

Hát akkor kezdeném is a múlt hét csütörtökömmel... elég hosszú napnak tűnt a gyerekekkel de csak az lebegett a szemem előtt, hogy aztán egy hosszú hétvége és egy kis pihi :)) Este elmentem Zumbára aztán meg Susann jött haza Kanadából ahol egy hetet töltött el a barátnőjénél és meg voltunk beszélve, hogy kimegyek érte az állomásra aztán meg ott alszok nála 2 éjjel mivel nincsenek otthon a host szülei :) Na igen ám csak aztán közben szegénykém lekéste a gépét Montrealban :( persze nem az ő hiábjából... belekötöttek a vízumjába, aztán meg hogy valami aláírás hiányzott neki meg minden de a végén elintézte aztán valahogy de már sajnos a gépét nem érte el. Aztán csak rá valami 2 órájára jött a következő járattal amit nagy nehezen elintézett, de nem Newarkba (ami a legközelebb van hozzánk) hanem a La Guardia reptérre kellett jönnie (az meg New York másik felén van szinte) :S De sebaj legalább már örült, hogy New Yorkban van aztán meg kiderült, hogy nem is olyan könnyű onnan eljutni Manhattanbe.... szóval accch szegény csajszi totál ki volt merülve meg minden el tudjátok képzelni :/ Csak éjjel 1:30-kor szedtem fel őt az állomásról és mentünk hozzájuk ahol még valami 3-ig beszélgettünk aztán mondanom sem kell másnap szinte 1-ig fel sem keltünk :D Ez után megreggeliztünk...csináltunk egy jó nagy terülj asztalkát hehe (imádjuk amikor nincsenek otthon a host szülők ugyebár!! :D) Ezt követően én úgy döntöttem elmegyek egy kicsit shoppingolni de Susann meg inkább úgy döntött otthon marad és kipakol, kicsit rendet rak a házban meg beszél a szüleivel stb.. Nem is tudom amúgy, hogy jó ötlet e volt ez a shoppingolás aznap mivel megintcsak egy szép kis összeget elköltöttem (pedig megfogadtam, hogy spórolás van ezerrel!!! jah persze de már hányszor is :D) a másik meg hogy a nagy futkosásban üzletről üzletre elhagytam a kabimat :( De sejtettem, hogy melyik üzletben hagyhattam el szóval vissza is mentem körbenézni meg megnéztem az öltözőt is ahol próbáltam de semmi... aztán megkérdeztem az egyik elárusító nőtől is, hogy esetleg nem e találtak valamit... ő pedig azt mondta, hogy nem de leíratta velem a nevem, a telefonszámom meg leírta, hogy milyen is az a kabát meg minden és ha találnának valamit majd felhívnak. Tök aranyos volt tőle!! :) Ez után aztán mondtam is, hogy nah jó akkor itt elég is a vásárlásból... ez biztos egy jel volt :D meg aztán kicsit rossz kedvem is lett ez után mivel én eléggé ragaszkodó típus vagyok a dolgaimhoz és soha nem hagyok el semmit mivel 20x leellenőrzök mindig mindent, hogy meg e vannak a dolgaim aztán most meg ilyet csinálok pfff :/ Szóval vissza Susannhoz... 6 után értem hozzá addigra ő már szépen megcsinálta meg elrendezte a dolgait és mentünk is bevásárolni a vacsihoz. A menü csirkemell hagymával megsütve, ízesített rizs és tzatziki mártás volt :)) Tudom most otthon gondoljátok, hogy húúúhaa de nagy kaja de nekünk már ez is jó mert legalább valami normálisat eszünk amit mi csináltunk és nem a mindennapos "dobozos" amerikai kaját... :D Szépen megvacsiztunk meg beszélgettünk egy jót, aztán elrakodtunk meg csináltunk muffint vagyis csináltunk volna de valami nem jól sikerült hehe (még az ilyen félkész muffint is el lehet rontani ezek szerint :D). Szóval maradtunk csak a popcornnál és megnéztünk egy filmet :) Másnap elég korán keltünk mivel Susann ment felszedni a családját az állomásról akik nála töltöttek egy napot aztán vasárnap meg mentek vissza New Yorkba együtt. Mire haza értem persze a nagy gyerekzsivaj megint... de én lementem a szobámba aztán tettem-vettem meg neteztem kicsit. Aztán feljöttem és odaadtam a gyerekeknek a kis húsvéti ajándékot amit vettem nekik :) Ez után egyszercsak megcsörrent a telefonom...nézem valami ismeretlen szám hát mindjárt a kabimra gondoltam, hogy hátha azért hívnak....és hát igeeeeeeen az volt!! Megtaláltáááák hehe :)) Szóval rohantam is a bevásárló központba felszedni :D Ezt követően a délutánt egyedül töltöttem pihivel mivel a host családom is elment az anyuka rokonaihoz... Úgy volt, hogy Anikó átjön az este és filmezünk de aztán nem érezte jól magát. Másnap azaz vasárnap elég későn keltem aztán feljöttem reggelizni persze a gyerekek már addigra nagy lázban égtek az új húsvéti ajándékaiktól. Egyszerűen őrület amúgy, hogy mennyi játékot kapnak pfff!!!!! Aztán egyszer csak elém is beállítanak egy ilyen nagy húsvéti kosarkával, hogy Boldog Húsvétot :)) Én meg mondom jesszus még én is kapok :D Itt ugyebár minden ünnepből nagy dolgot csinálnak!! Nagyon aranyos volt tőlük amúgy!!! Kaptam egy csoki nyuszit, kis csokikákat, 2 felsőt, kis tasit meg ezen kívül még pár apróságot :) Mire befejeztük az ajándékozgatást meg persze 20x megköszöntem nekik az ajándékaimat meg, hogy nem kellett volna stb. már délután majd 2 óra volt amikor is a host családom elment az anyuka testvéréhez ahol ott húsvétozott az egész család. Engem is meghívtak természetesen..sőt az anyuka százszor legalább elmondta, hogy de gyerek te is akár ha később is vagy a barátnőiddel stb. én meg mondom okés köszike de már van tervünk meg minden... :D Olyan 3 után aztán eljött Anikó hozzám és mentünk be Princetonba. Gondoltuk, hogy talán lesz valami húsvéti ünneplés vagy valami de hát nem találtunk semmit úgyhogy csak sétálgattunk a városban mert nagyon szuper idő volt :) Elmentünk megebédelni aztán meg megvártuk Mariát is (egy kolumbiai lány) és megálltunk egy fagyira amivel elsétáltunk a szőkőkúthoz. Olyan 5 után pedig elhatároztuk, hogy elmegyünk Hamiltonba a Szobor kertbe. Oda járok az állomásra is és ahogy megyünk be a városba az út szélén tele vannak ilyen hatalmas szobrokkal minden nem tudom hány méterben szóval úgy gondoltuk érdekes lehet megnézni ezt is. Nah igen ám de mire oda értünk már valami 5:50 volt vagy hogyan és 6-kor meg már zárnak....pff úgyhogy vissza Princetonba :D Ott pedig csak megálltunk egy ilyen parkban ahol végigsétáltunk meg beszélgettünk és valami 7 után hozott haza engem Maria.



Szóval valahogy így telt a húsvét hétvégém itt Amerikában. Azt hiszem most hétvégére is előveszem a "bakancs-listámat" a csajokkal és irány valamit csinálni amit aztán ki is pipálhatok :D

Szép hetet nektek!!!

Puszi,

Lilla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése