Saját bloglista

2012. február 20., hétfő

Ami eddig történt...

1. fejezet- Orlando, Disney World

Ugyebár már korábban írtam nektek, hogy készülök Disney Worldbe még pedig az Au Pair in Americától szervezett útra.
Január 26-án azaz csütörtökön este 8-kor repült a gépem egyenesen Orlandóba :) Az úton szerencsére minden rendben ment ahhoz képest, hogy az első repülőutam volt itt az Államokban. Szóval olyan 10 után sikeresen meg is érkeztem aztán még felszedtem a csomagomat és irány megtalálni a Disneys buszt. Ez sem volt bonyolult mivel a Disney Resort-nak külön részlege van a reptéren :D Úgyhogy csak be kellett csekkolnom és én voltam az első a fedélzeten :D Ez után még egy jó fél órát vártunk pár emberre. Innen az út olyan 45 perc volt kb. Igaz, hogy eléggé fáradt voltam már addigra de ez nem is érdekelt mert csak bámultam kint a pálmafákat meg volt egy ilyen kis film is vetítve a buszon a Disney Worldről :) Mire megérkeztem a hotelbe meg útbaigazítást kaptam és felszedtem a kulcsomat a portán már majd éjjel 1 óra volt :S Persze az összes szobatársnőm még csütörtökön délelőtt megérkezett...szóval már mindenki nagyban aludt én meg berontok a nagy csomagjaimmal a szobába :D képzelhetitek... Másnap reggel olyan 7-kor már keltünk is mivel 8:15-kor volt a találkozó a többiekkel a hotel előcsarnokában. (Ugyebár míg 4 csaj elkészülődik...egy kis fürdőszobával meg 2 tükörrel...mondanom sem kell :D). Rebeckával és Claudiával voltam egy szobán akikkel még az Orientáción ismerkedtem meg. Nagyon aranyosak és úgy örültem, hogy megint találkozhattunk és jókat beszélgethettünk :) Legutoljára azt hiszem még Phillyben találkoztunk...ami már egy jó pár hónapja volt. A harmadik szobatársnőnk pedig egy dél-afrikai lány volt aki hát mit mondjak nem volt valami szimpatikus...meg nem is nagyon kereste a társaságunkat, mindig külön utakon járt. Amit persze mi nem is bántunk hisz így hárman nagyon jól elszórakoztunk :))
Az első nap az Animal Kingdom (azaz Állatvilágba) mentünk. Az idő kicsit borús volt de még így is meleg...el sem tudtam hinni, hogy rövidnadrágban meg pólóban futkároztunk Január végén :D Ahol is a következő attrakciókon vettünk részt- Safari túra, Dínó hullámvasút, Egy bogár élete 3D-s mozi, Oroszlánkirály musical, Némó musical...és még sok más :)
Ez után még aznap elmentünk az EPCOT parkba is (ez is a Disney World egy része). Itt több ilyen űrhajós dolog volt, az élet története, a Földünk, a jövőnk stb... nagyon érdekes volt! Továbbá több mint 10 ország kis mása. Például Mexikó ahova be is néztünk- egy kis mexikói piac volt ott, étterem stb. valamint Kína, Norvégia, Németország, Anglia és még sok más. Sajnos mindenhova nem volt időnk bemenni mivel 8:45-kor akartuk nézni a Lézer showt. Szóval csak átsétáltunk az országokon és időben ott is voltunk a showra ahol elég jó helyet találtunk úgyhogy mindent tökéletesen láttunk. Hát az valami fantasztikus volt!!!! :) Miután vége lett már nagyon fáradtan csak visszamentünk a hotelszobánkra és egy jó nagy zuhany után mentünk is aludni.


Másnap az egész napot a Magic Kingdomba töltöttük. Hát itt aztán volt látványosság meg minden mivel egy hatalmas területen van! Egyébként nem gondolnátok, de még a Disney területén belül is 15-20 perceket utaztunk busszal egyik helyről a másikra. Először a reggelünket a "víziparkban" kezdtük ahol is aztán sikerült felkelnünk mivel csurom vizesek lettünk :D Ez után voltunk még Dzsungel hajóúton, Karib tenger kalózai hullámvasúton, Aladdin szőnyegén, Kísértetkastélyban, Pán Péter repülésen, és még sorolhatnám.... Többek közt itt volt a Disney kastély is. Amit elképeztő, hogy milyen pontosan és precízen megcsináltak. Én csak ámultam és bámultam rajta hogy élőben láthattam :)) Itt este 7 óra körül ha jól emlékszem volt a tüzijáték ami valami fantasztikus volt!!! Életemben nem láttam még ilyet!!! Ezt még leírni sem tudom bocsika :D


A harmadik napunkon vasránap ami egyben az utolsó napunk is volt a Hollywood Studios-ba mentünk. Nekem talán mind közül ez volt a kedvencem :) Itt több helyen betekintést nyerhettünk a stúdiók kulisszái mögé...milyen trökköket használnak a filmekben, hogyan csinálják stb... Nagyon érdekes volt! Ilyen volt például az Indiana Jones díszlet, autós-akció film díszlet, American Idol stúdió... :) Ezen kívül még megnéztük a Kishableány színdarabot (bár ez félig mozis volt), Szépség és Szörnyetek musicelt. A két legdurvább a Twilight Zone Tower (itt ilyen régi kísértet hotelbe mentünk be aztán beleültettek minket egy liftbe amivel nem is tudom hány emeletet zuhantunk :D hát remegett mindenem amikor innen kiszálltam :D) a másik pedig Rock´n´Roller hullámvasút volt (ez pedig ilyen benti hullámvasút volt de nagyooon gyorsan ment és annyit kanyarogtunk, fordultunk hogy csak na :D). Itt aztán olyan délután 4-5 körül végeztünk is és eldöntöttük, hogy még benézünk Disney Downtownba is (Disney belvárosa) hát igen itt még olyan is van :D Tele éttermekkel, Disneys üzletekkel...


Fantasztikus 3 napot töltöttem el itt!! El sem tudom mondani, hogy milyen jó volt újra gyereknek lenni és felhőtlenül szórakozni :D Nagyon örülök, hogy az Au Pair in Americával mentem mivel minden nagyon szervezett volt, mindig tudták hogy mikor hova kell menni és nem kellett órákig sorban állnunk semmire. Meg így nagyon sokmindent is láttunk!! De itt még nem ért véget az utazásom... :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése